Német

2009.11.02. 16:19

Közép iskolában kezdtem el németet tanulni és be kell valjam azóta görcsölök is tőle, persze én hülye ezt választottam érettségi tárgynak, mert angolból aztán még ennyit sem tudok (pedig azt 10 évig tanították nekem)... Tavaly akár hányszor csak németünk volt, egész nap paráztam, aztán rögtön órakezdés előtt mogyorónyira töpörödött össze a gyomrom. Most sincs nagyon másként és órán mindent elfelejtek, amit addig csak tanultam így pl annyit is vagy 2 percig tart lefordítanom mint a "Wie hast du in den Herbstferien gemacht?".

Ma drága tanárom feltette az ominózus kérdést, miszerint tanultam-e a szünetbe. Már ennyi kérdés kiüt és agyon stresszelem magam, egy egyszerű és lényegretörő "Nein"-nal elintéztem, ráfogva arra, hogy egész szünetbe fáradt vagyok és mostis az vagyok és egyépként mindig, tanár ebből leszűrte hogy én nem tanulok akkor soha. Majd rájöttem, hogy igenis tanultam németet szünet alat bár nem azt amit kellene, de fordítottam a német yaoi fanfic-eket XD és amúgy is már vagy 3 hónapja esténként magammal beszélgetek németül, ami osztálytársam szerint beteg egy dolog, az is hogy magammal beszélgetek, de hogy még németül ez tényleg beteg. Hát ez van, egyszóval hadilábon állok a némettel, pedig 6 hónap és érettségi addig még azért megpróbálom magam összeszedni.

Végülis tanál annyira szar napom, nem volt mint azt reggel felkelve gondoltam, matekon majdnem bealudtam, de Gabival azért röhögtünk pár dolgon, fizika, halál unalom, plusz a tanárnő végig ott állt előttem és alig láttam tőle a táblát XD. Tesin, mivel alig voltunk pin-ponoztunk és a Vedres színvonalának megfelelően egy törött ütőt kaptam, aminek a nyele lejött és így egyszer szerencsésen bele is állít a kezembe az ütő XD. Végsősoron tehát elvoltam XD.

A bejegyzés trackback címe:

https://fu-chan.blog.hu/api/trackback/id/tr441493413

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AngeL 2009.11.02. 16:32:24

Szegénykém! Deutsch ist dein Alptraum xD
Én imádom a németet! De megértelek. Ha egykorúak lennénk, korrepetálnálak, viszont én még csak 9.es vagyok xD Fel a fejjel! Akarom mondani a Kopf-fal ;)

Szuszejka 2009.11.02. 17:22:54

Vagy majd reménykedsz, hogy érettségin majd kukacbácsit kapod. ^^ A holnapi napod sokkal jobb lesz, hála az új fejlesztésű bingónak ;) garantálom, hogy jó napod legyen, ha nincs megelégedve szolgáltatásaimmal, az árát a blokk ellenében visszafizetem.

Fu-chan 2009.11.03. 16:27:11

Ááá sztem így is simán korrepetálhatnál, csak egy baj lenne, hogy a végén a pszichiátrián kötnél ki a sok hülyeségemtől XD.
Bigarella nem nagyon vagyok megelégedve szal holnap viszem a blokkot XD Kukacbácsi (LOL) hát nem hinném, hogy őt kapom, lehet bejön Boróci oO na akkor a kisugárzásától ott halok meg, ha meg szóbelin is bent lesz akkor tényleg elájulok XD

Szuszejka 2009.11.04. 19:20:43

@Fu-chan: Áhh, olyan vaaagy :P Akkor is kérem a nyalóka adagomat XD
süti beállítások módosítása